O administracji z Wikipedii
Wszystkie państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne wytwarzające materiały archiwalne mają obowiązek posiadania i stosowania instrukcji kancelaryjnej. Opracowywać ją mogą naczelne i centralne organy dla wszystkich jednostek organizacyjnych określonego działu administracji publicznej lub tylko same zainteresowane w ich wdrożeniu jednostki organizacyjne. Instrukcja kancelaryjna jest określona rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. ? dla organów gminy i związków międzygminnych, organów powiatu, organów samorządu województwa i organów zespolonej administracji rządowej w województwie, a także urzędów obsługujących te organy. Dla innych podmiotów ? nie objętych rozporządzeniem ? instrukcje kancelaryjne, po wcześniejszym uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym, na mocy ustawy archiwalnej podlegają zatwierdzeniu przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych za pośrednictwem dyrektora właściwego archiwum państwowego. Uzgadnianie i zatwierdzanie ich ma na celu czuwanie, by powstające akta narastały w sposób właściwy, zgodnie z obowiązującymi przepisami archiwalnymi. Jednostki niepaństwowe nie mają obowiązku posiadania instrukcji kancelaryjnej, ale gdy chcą taką stworzyć, to mogą konsultować się z archiwami państwowymi lub ze Stowarzyszeniem Archiwistów Polskich.
Instrukcję kancelaryjną tworzy się ? w przypadku podmiotów nie objętych rozporządzeniem ? przede wszystkim na podstawie regulaminu organizacyjnego danej jednostki. Instrukcję kancelaryjną zatwierdza do użytku kierownik jednostki; w przypadku jednostek państwowych i samorządowych po uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna
Najbardziej popularne usługi w zakresach wirtualnych biur ? co jest najważniejsze dla klientów?
Najczęściej jednym z najbardziej istotnych dla klientów czynników decydujących o wyborze oferty odnośnie wirtualnego biura jest to, jaki zakres usług w tym zakresie oferuje dana firma. Bardzo często największą popularnością cieszą się przedsiębiorstwa, które oferują nie tylko zapewnienie obsługi dotyczącej księgowości czy administracji, ale również udostępnianie pomieszczeń biurowych, na przykład w związku z organizowaniem spotkań biznesowych. Takie usługi są bardzo popularne, jednak do ich zapewnienia trzeba mieć odpowiednią ilość pomieszczeń biurowych, którymi nie każde wirtualne biuro dysponuje. Najważniejsza dla klientów często jest również cena, zwłaszcza w przypadku obsługi dużych firm.
Czy wirtualnym biurom potrzebne są reklamy?
W związku z tym, że wirtualna biurowość stała się w ostatnim czasie bardzo popularna, w firmach zajmujących się taką działalnością zaistniała potrzeba zatrudnienia ekspertów od reklamy. Jak w każdej branży, również w przypadku wirtualnych biur trzeba czasem zainwestować w odpowiedni marketing. Jak wiadomo, klienci często decydują się na wybór najbardziej reklamowanych ofert i często czynią to zupełnie podświadomie. Dlatego też odpowiednia reklama potrafi znacząco zwiększyć ilość zleceń obsługiwanych przez takie wirtualne biuro. W tym przypadku inwestycja w odpowiednią ilość reklam może bardzo się opłacać szczególnie dlatego, że obecnie na rynku powstaje coraz więcej firm zajmujących się takimi zleceniami.