Billboard czy przyczepa reklamowa?
Bez wątpienia niejeden biznesman chcący wypromować swoje usługi, czy też producent, któremu zależy na reklamie swojego nowego produktu staje przed dylematem. Jaką formę reklamy powinienem wybrać, żeby mieć największe zyski? Najczęściej brane pod uwagę są właśnie billboardy i . Celem obydwu jest to samo ? przyciągniecie nowych klientów. Billboardy jednak mają tą wadę, że są nieruchome, nie można więc zmienić ich miejsca położenia, ale są znacznie większe. Dlatego ważne jest wybranie dobrego miejsca na billboard. Natomiast są mniejsze, ale również dobrze widoczne ze sporej odległości, w dodatku są mobilne, więc można łatwo je przestawić w inne miejsce.
Co daje stojąca przyczepa reklamowa?
Przyczepa reklamowa najczęściej kojarzy się z mobilną reklamą, która jest nastawiona na poruszanie się po drogach za ciągnącym ją pojazdem. Jednak tylko przyczepa reklamowa, która jest w ruchu jest atrakcyjna dla klientów? Zdaniem niektórych tak, ale należy jeszcze wziąć pod uwagę stojącą przyczepę reklamową, która również ma swoje zalety. Największym atutem takiej formy promowania produktu jest wygoda. Stacjonarna przyczepa może być z łatwością przestawiona w inne miejsce, czego nie da się zrobić w przypadku billboardu, a również jest dobrze widoczna z odległości. Natomiast największą przewagą stojącej reklamy nad mobilną są koszty benzyny, które musi ponosić właściciel tej drugiej opcji. Z tego powodu warto rozważyć taką formę reklamowania się.
Zalety wykupienia j
Przyczepa reklamowa to jedna z wielu form reklamy i marketingu. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na taką formę promocji. Jakie są zyski płynące z posiadania takiej przyczepy? Przede wszystkim jest to forma reklamy wizualnej, mogąca być połączona także z komunikatem głosowym, która jest dobrze widoczna z odległości, zarówno kiedy stoi jak i również wtedy, kiedy się porusza. Dzięki ruchomym przyczepom reklamowym grono odbiorców komunikatu znacząco rośnie, natomiast stojące przyczepy bardziej zapadają w pamięć, zwłaszcza jeśli są usytuowane niedaleko reklamowanego zakładu. Dobrze przemyślana inwestycja w przyczepę reklamową może przynieść przedsiębiorcy spory zysk poprzez zachęcanie potencjalnych klientów.