Modny temat - social media dla biznesu

tem na fejsieSocial media to modny temat. Mówi się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się także o zagrożeniach. / Konto na Facebooku mają prawie wszyscy. Mało kto jednak publikuje tam materiały w sposób przemyślany - zdjęcia

Modny temat - social media dla biznesu Chcesz wiedzieć o co chodzi z social media marketing? Przeczytaj nasz artykuł! A jeżeli chcesz skorzystać z oferty, to zobacz

Kilka słów na temat tego, jak (nie) zarządzać kontem na fejsie

Social media to modny temat. Mówi się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się także o zagrożeniach.
/ Konto na Facebooku mają prawie wszyscy. Mało kto jednak publikuje tam materiały w sposób przemyślany - zdjęcia potomków, mieszkań, aut, fotki z wakacji, z imprez. Lajkowanie bezsensownych treści , etc.). A coraz częściej to co publikujemy na fejsie, ma znaczenie w "realu". Jeśli wysyłamy CV, bo chcemy mieć pracę, możemy zakładać, że zanim pracodawca nas przyjmie, to sprawdzi nasze konto. Czy jest się czego obawiać?
Jeśli nie umieszczamy wszystkiego jak leci, nie rozdajemy lajków zbyt hojnie, to powinniśmy być bezpieczni. Jednak każdy może dowiedzieć się co lubimy, na kogo głosujemy, jakie mamy poglądy, na co wydajemy pieniądze, na jakim standardzie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są informacje prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Pamiętajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie świetnymi pracownikami, jednak jeżeli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.


Social media marketing - co to jest?

Social media marketing: jest to (pl. marketing w mediach społecznościowych) - zjawisko polegające na zdobywaniu uwagi oraz generowaniu ruchu internetowego przy pomocy serwisów społecznościowych. Do promocji marki wykorzystuje się takie portale społecznościowe jak Facebook, Twitter, LinkedIn, Yelp, Youtube czy blogi. Media społecznościowe w ostatnim czasie odgrywają coraz większą rolę w działaniach marketingowych wielu firm, ze względu na fakt, że są łatwo dostępne dla wszystkich, którzy mają dostęp do internetu. Social media marketing umożliwia bezpośredni dostęp do pożądanej grupy docelowej, a dodatkowo obniża koszty działań marketingowych.

Social Media Marketing wykorzystuje zaangażowanie klienta na portalach społecznościowych, wobec marki lub produktu. Głównym celem działań z zakresu Social media marketing nie jest efekt sprzedażowy, ale budowanie wizerunku marki. Materiały do kampanii marketingowych tworzy się, nie tylko po to by zdobyć uwagę klienta, lecz przede wszystkim w celu zachęcenia go do dzielenia się nimi ze swoimi znajomymi. Skutkuje to zwiększeniem wiarygodności przekazywanej treści, gdyż pochodzi ona z zaufanego źródła.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Social_media_marketing


Chcesz firmowy fanpage? Pomyśl, czy nie zlecić tego profesjonalistom

Tak, jak kiedyś wszyscy robili strony internetowe, tak teraz wszyscy oferują "social media".

Skąd ten boom? Jak wszyscy wiemy, popularność Facebooka jest bardzo duża, pojawia się więc idea, by wykorzystać to narzędzie do prowadzenia biznesu. Można z pomocą tego kanału promować swoje produkty, tworzyć bazę klientów, budować swój PR w sieci. Jednak trzeba to robić dobrze. Niestety, nie wszystkie firmy z "social media" w ofercie, mają odpowiednie przygotowanie i doświadczenie. Wiele z nich nie zatrudnia nawet porządnych copywriterów, obeznanych w te klocki. To, co wydaje się łatwym sposobem na zarobienie, może być gwoździem do trumny. Zamiast zyskać na wizerunku, można całkiem dużo stracić, lub po prostu wyrzucić pieniądze w błoto.



© 2019 http://www.londonpub.wloclawek.pl/