Tak na prawdę to już absolutna podstawa dla każdego przedsiębiorcy, niektóre są lepsze, a pozostałe brzydsze, jednak w sumie każda musi spełniać kilka ważnych funkcji. Jakich? Artykuł poniżej.
Rozpoznawalność
Identyfikacja wizualna firmy to w dzisiejszych czasach nie tylko logotyp, banner czy ulotka informacyjna. Coraz większą rolę odgrywają w całym procesie strony www, ładnie i dobrze wykonana strona internetowa potrafi zdziałać cuda. Projekt graficzny powinien zwracać uwagę na najważniejsze treści na stronie, przedstawić ofertę w jak najlepszym świetle, co jasno przekłada się na efekt w postaci większej ilości klientów.
Dopasowana strona www może stać się ikoną twoje firmy, czymś po czym ludzie będą ją identyfikowali i rozpoznawali. Pierwszą rzeczą jaką będą kojarzyć po usłyszeniu nazwy to Twoja witryna w internecie. Przy dzisiejszej dostępności nowych technologii stworzenie strony www to dość tanie przedsięwzięcie, mogące zamknąć się w liczbie trzycyfrowej.
Termin strony www w Wikipedii
Strona internetowa, strona WWW (ang. web page) ? dokument HTML udostępniony w Internecie przez serwer WWW. Po stronie hosta użytkownika, strona WWW jest otwierana i wyświetlana za pomocą przeglądarki internetowej. Autorem pierwszych stron WWW jest Tim Berners-Lee12. Strony tworzy się np. za pomocą HTML5, CSS3 i JavaScript.
Strony WWW często wykorzystują obiekty multimedialne, np. Adobe Flash. Aby móc odtworzyć lub wyświetlić ich zawartość przeglądarka internetowa musi mieć zainstalowane odpowiednie wtyczki obsługujące takie obiekty. Strony internetowe wykorzystywane w celu prowadzenia działalności gospodarczej mają duże znaczenie dla wizerunku firmy, co może mieć wpływ na wynik ekonomiczny działalności rynkowej, a ewentualne błędy na stronie internetowej mogą negatywnie oddziaływać na potencjalnych klientów3. Strony internetowe można opracowywać we własnym zakresie z wykorzystaniem odpowiednich edytorów, np. nvu.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Strona_internetowa
Ważne dla usługodawców detale
Jak się okazuje, identyfikacja wizualna może stanowić często bardzo ważną część w całym naszym wizerunku. Klienci wolą bowiem wybierać im dość znane już firmy, o ustabilizowanej pozycji na rynku a przy tym z popularnym logo. Potwierdzeniem tej tezy może być popularność kilku szczególnych marek wytwarzających na przykład odzież czy wyposażenie kuchenne, które swój sukces zawdzięczają przede wszystkim charakterystycznym znakom rozpoznawczym.
Dzięki profesjonalnej identyfikacji wizualnej, którą oferuje obecnie wiele firm możemy być spokojni o nasz sukces. Nic więc dziwnego, że takie usługi są coraz bardziej popularne i coraz droższe, a z drugiej strony istnieje coraz więcej firm kompleksowo obsługujących takie zlecenia.