Wikipedia o Peugeot 2008
Pogłoski o stworzeniu miejskiego crossovera mającego pełnić podwyższony odpowiednik subkompaktowego modelu Peugeota krążyły jeszcze w czasie produkcji modelu 207, jednak dopiero po debiucie jego następcy francuski producent zdecydował się oficjalnie zaprezentować swoją odpowiedź na takie modele, jak Nissan Juke czy Opel Mokka. Francuski producent trafił w okres gwałtownego wzrostu popularności i wysypu nowości wśród crossoverów segmentu B, co okazało się gwarantem późniejszego sukcesu modelu. 2008 zastąpił w gamie Peugeota miejsce modelu 207 SW, którego produkcja z racji małej konkurencji i stosunkowo niskiej sprzedaży zwłaszcza na tle crossoverów przestała się opłacać.
W 2016 roku na salonie w Genewie Peugeot zaprezentował zmodernizowaną wersję swojego crossovera klasy B, gdzie zmiany objęły głównie pas przedni - pojawiła się nowa, większa atrapa chłodnicy zdominowana logiem firmy. Polska premiera samochodu miała miejsce na targach w Poznaniu.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Peugeot_2008
O peugeocie z Wikipedii
W 1961 roku zaprezentowano Peugeota 404, który oprócz ładnej, szlachetnej linii nadwozia odznaczał się wysoką jakością i trwałością. Dzięki tym zaletom sprzedano go w liczbie ponad dwóch milionów sztuk. W latach 60. marka Peugeot uchodziła za luksusową. Samochody Peugeot nazywano francuskimi Mercedesami. Wprowadzenie do produkcji w latach 70. i 80. mniejszych modeli, zwłaszcza Peugeota 104, zmieniło wizerunek marki na producenta samochodów popularnych. W 1976 Peugeot nabył 90% akcji Citroëna i tak powstał koncern PSA. Trzy lata później następuje przejęcie europejskiej filii marki Chrysler, produkującej auta pod marką Talbot. W połowie lat 80. zapada decyzja o zaprzestaniu produkcji Talbotów wraz z zakończeniem się ich okresu planowanej produkcji, a nowo skonstruowany następca Talbota Horizon, który miał nosić nazwę Arizona, pojawia się w 1986 roku jako Peugeot 309.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Peugeot
Salonowe i nowe auto
Marzeniem większości młodych kierowców jest posiadanie nowego samochodu. Auto prosto z salony kojarzy się z pewnego rodzaju luksusem i z pewnością ma wiele zalet. Najnowsze wyposażenie auta salonowego oraz gwarancja z serwisem ASO to świetna rzecz.
W porównaniu do aut używanych zyskujemy tak na prawdę dużo. Auto salonowe raczej nie ma prawa się psuć i nie będziemy musie się przejmować ciągłymi usterkami, co jest zmorą większości aut z drugiej ręki. Nie będziemy musieli się tez borykać z mniejszymi usterkami lub niedziałającymi komponentami.