Tworzone są używane na co dzień w procesie produkowaniu różnego rodzaju produktów. Druk tego typu etykiet samoprzylepnych należy powierzyć firmie z odpowiednimi atestami. Krótko o druku.
Design
W znaczeniu podstawowym design jest wyglądem czegoś, co powstało na podstawie projektu z myślą o wytwarzaniu kolejnych egzemplarzy, przy czym liczba wytworzonych egzemplarzy nie ma znaczenia ? liczy się sam zamiar powielania. W tym znaczeniu design przejmuje całą paletę stylów od wizualnych dziedzin sztuki, a więc może być design klasyczny, nowoczesny, futurystyczny itp.
W znaczeniu szerszym do wyglądu dochodzą takie cechy jak funkcjonalność i ergonomia.
Design odnosi się nie tylko do produktów trwałych, czy statycznych ? ale także do widowiska, np. pokazu sztucznych ogni czy spektaklu fontann wodnych.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Design
Poligrafia dla małych firm
Czym byłaby firma bez wizytówek, ulotek czy innych artykułów drukowanych? No właśnie- rola poligrafii na rynku jest ciągle bardzo duża, a wręcz ostatnio coraz większa. Przecież ciężko o przedsiębiorstwo, które nie ma swoich ulotek czy też plakatów. Firmy te często prześcigają się w ofertach i proponują coraz niższe ceny nawet za niskie nakłady, głównie na potrzeby małych firm. Nie oznacza to, że jest to upadająca branża, dalej jest duży potencjał w firmach poligraficznych i tych, które dostarczają im materiały. Teraz usługi poligraficzne są na tyle dostępne, że nawet jednoosobowe firmy mogą sobie bez problemu pozwolić na regularne zaopatrywanie się w materiały drukowane.
Papier
Papier w poligrafii i drukarstwie jest chyba najistotniejszą, zaraz obok farb, rzeczą. Bez niego nie możliwy byłby druk. Papier jako tworzywo jest znany od 105 r. n. e., czyli od bardzo dawna. Jednak dopiero w okolicach XX wieku zaczęto wymyślać coraz to nowe rodzaje papieru do różnych zastosowań.
I mamy teraz papier kredowany, biały, śliski, pokrywany tworzywami sztucznymi itp. Wszystko to aby osiągnąć różne rezultaty druku reklamowego i publicystycznego. Od wyboru papieru zależy końcowy efekt drukowanej rzeczy, jej trwałość i wytrzymałość.